Le 4ieme Album de RT sortira le 15 Decembre!!!!!!!
+3
Maryjuly
Celine
robinthicke.fr
7 participants
Page 1 sur 1
Le 4ieme Album de RT sortira le 15 Decembre!!!!!!!
Merci JFY
Tres bonne nouvelle donc, car on devrait avoir le 4ieme album intitulé " Sex therapy" de Robin thicke avant Noel!!
If the first single is any indication, Robin Thicke will be doing lots of sexual healing on his new album. The project has an official title and release date.
The 32-year-old singer’s fourth studio effort will be released on December 8, Rap-Up.com can confirm. The follow-up to last year’s Something Else will be titled Sex Therapy. The Polow Da Don-produced lead single of the same name goes to iTunes on October 20. Listen here.
In addition to Polow, Thicke has been working with Jeff Bhasker, Scott Storch, and Surf Club on Sex Therapy, which he describes as “different than anything I’ve ever done before.”
Meanwhile, the “Lost Without U” hitmaker is helping “Gossip Girl” actress Leighton Meester launch her music career by dueting with her on her debut single “Somebody to Love,” penned by Rico Love.
Source:http://www.rap-up.com/2009/10/14/robin-thicke-preps-sex-therapy-album/
Tres bonne nouvelle donc, car on devrait avoir le 4ieme album intitulé " Sex therapy" de Robin thicke avant Noel!!
If the first single is any indication, Robin Thicke will be doing lots of sexual healing on his new album. The project has an official title and release date.
The 32-year-old singer’s fourth studio effort will be released on December 8, Rap-Up.com can confirm. The follow-up to last year’s Something Else will be titled Sex Therapy. The Polow Da Don-produced lead single of the same name goes to iTunes on October 20. Listen here.
In addition to Polow, Thicke has been working with Jeff Bhasker, Scott Storch, and Surf Club on Sex Therapy, which he describes as “different than anything I’ve ever done before.”
Meanwhile, the “Lost Without U” hitmaker is helping “Gossip Girl” actress Leighton Meester launch her music career by dueting with her on her debut single “Somebody to Love,” penned by Rico Love.
Source:http://www.rap-up.com/2009/10/14/robin-thicke-preps-sex-therapy-album/
Dernière édition par robinthicke.fr le Lun 16 Nov - 19:14, édité 1 fois
Celine- Fan
Re: Le 4ieme Album de RT sortira le 15 Decembre!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAHHHH! Enfin!
obligé il va faire un concert promo dans les mois à suivre !!(j'espère, j'espère)
faudrait contacter le mec d'Universal !
obligé il va faire un concert promo dans les mois à suivre !!(j'espère, j'espère)
faudrait contacter le mec d'Universal !
Oui je pense lui envoyer un message qd la date de sortie en France sera certaine... on est sur le coup !!
Video d'une Private listenning session...
On y apprend qu'apparement Robin a fait beaucoup de Featuring sur cet album ( Snoop , estelle , kid cuddy...)
On y apprend qu'apparement Robin a fait beaucoup de Featuring sur cet album ( Snoop , estelle , kid cuddy...)
Merci Stanouche !!
Sa nouvelle coupe lui va bien
même si ça fait un peu nerdy avec la raie
Can't wait !!
Sa nouvelle coupe lui va bien
même si ça fait un peu nerdy avec la raie
Can't wait !!
ont sera la le 15!!!!un peu kitch la coupe vu l album!!!sympas la pochette!!
julie- Fan
ahhah trop présser pour l'album Merciiiii
Anita- Fan
L'album sera d'apres ses collaborations et recentes inteviews tres Hip Hop!!
Je suis tres curieux...
Je suis tres curieux...
Sofiane- Fan Confirmé
très curieuse aussi et surtout impatiente!!!!
julie- Fan
Bien, bien, j'ai hâte d'entendre ça! J'aime beaucoup l'esthétique du clip, par contre la raie sur le côté lui fait perdre toute crédibilité (genre à fond dans son rôle de playboy mais avec une coupe de geek ahahah).
Vinisan- Robin Thicke Expert
Curieux en tout cas sur Amazon la date de parution affichée est le 14 décembre...et sur la fnac le 18...allez comprendre!
Vinisan- Robin Thicke Expert